24 de desembre del 2010

Dia 24










Després de dos dies de pluja, el sol havia de sortir en algun moment o altre, i ha decidit fer-ho avui. El dia 24 de desembre és tradició per la meva família anar a passejar pel centre de Barcelona amb les meves cosines i la meva tieta. No fem gaire d'extraordinari; caminem pels carrers explicant-nos històries de les nostres vides, i agafem energia per picar amb força el tió. Aquest any he dut la càmera de fotografiar amb mi, i he volgut guardar en imatges el que portem fent 21 anys. Us regalo algunes fotografies des del meu silenci del dia 24. Que passeu molt bon nadal!

2 comentaris:

  1. Són genials les mirades. Em podria passar el dia mirant mirades. Estic amb tu.

    ResponElimina
  2. Cada dia que passa descobreixo un altre bloc d'algú de la uni... Això està més estès del que em pensava!! Encara que veig que tu t'has aventurat a entrar a aquest mundet fa poc. Tot és començar.
    Aquest bloc, però, és dels que m'agraden: entrades curtes, amb quatre frases que desprenen màgia per tots cantons.

    Doncs res, ànims per continuar endavant aquest projecte i, ja que hi som, bon nadal!!!

    ResponElimina