25 de febrer del 2011

25 de febrer, ja és primavera?

La màscara de l'hivern sembla que s'està desfent, però potser és una il•lusió meva. La pluja anunciada pels homes del temps ens fa tocar de peus a terra. Per molta primavera i que la sang altera d'avui divendres, l'hivern plàcid encara ens acompanyarà alguns dies més. Però hi ha hormones florint, camamilles que comencen a treure el cap, i com sempre, música nova que arriba de la manera més espontània a les nostres vides. "Vermú", un grup de Gironella que amb el so completament acústic fan versions i versions. Tinc el seu cd a les mans, i el disseny té un encant que em porta a fixar-me en el títol d'una cançó: No em toquis la pampa. I si.. el so de les guitarres fan d'aquest divendres més primaveral que mai.

2 comentaris:

  1. El dia que arribi la primavera aquí, faré una festa, t'ho ben juro...i a gaudir-la...

    P

    ResponElimina
  2. El cor de solitud! Oh là là! Quin plaer més gran ha estat llegir-ho Georgiii!! ;) Tan gran, que em passaré per aquí sovint, decidit!

    Un petó i fins demà! :)

    ResponElimina